Elektronikus ügyintézés


Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy számos hatósági ügyet lehet már elektronikusan is intézni településünkön. A felület használatához ügyfélkapus bejelentkezés szükséges. Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélkapu hozzáféréssel, ide kattintva bővebb tájékoztatást olvashat annak igényléséről.

HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ

FONTOS: A használathoz a böngészőben a felugró ablakokat engedélyezni szükséges!!!

1. A linkre kattintva az alábbi képernyőképet kapja, ahol 3 lehetőség közül választhat: Ügykövetés; Adóegyenleg lekérdezés; Ügyindítás

2. Bármelyik lehetőséget választva, megjelenik az alábbi bejelentkezési képernyő, ahol vagy ügyfélkapu hozzáféréssel, vagy elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással lehet belépni.

3. Az Ügykövetés funkciót használva az alábbi képernyő jelenik meg, ahol az „Ügy státusza” sor segítségével leszűrhetőek az ügyek folyamatban lévőkre, lezárt ügyekre, illetve minden ügyre.

4.  Az Adóegyenleg funkciót használva az alábbi képernyő jelenik meg, ahol az adóazonosító jel megadását követően lekérdezhető az adóegyenleg. (FONTOS: A böngészőben a felugró ablakokat engedélyezni kell, különben a lekérdezést követően nem jelenik meg az eredmény. A felület első használatakor regisztráció szükséges, mely 2 kattintással elvégezhető.)

 

5. Az Ügyindítás funkciót használva az alábbi képernyő jelenik meg, ahol kiválaszthatjuk az ügytípust, majd a „Lekérdezés” gombbal kiválaszthatjuk a szükséges nyomtatványokat.